Proszę niezwłocznie po zauważeniu wady zgłosić ją mailowo lub telefonicznie.
Następnie podejmiemy obustronnie decyzję o sposobie naprawy.
Kupujący nie jest obciążany kosztami wysyłki w przypadku reklamacji uzasadnionej.
Nie podlegają reklamacji źle wybrane kolory.
Kolor może się różnić w zależności od ustawień monitora/wyświetlacza. Grafiki z kolorystyką rolet oraz zdjęcia tkanin na płasko mogą wyglądać inaczej na oknie pod światło.
Zachęcamy do skorzystania z opcji wysyłki darmowych próbek.
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Aby zwrócić produkt lub zgłosić reklamację proszę pobrać poniższy załączniki, uzupełnić z dopiskiem reklamacja i wysłać mailem na adres: sklep@roltomrolety.pl lub pocztą na adres:
ROLTOM TOMASZ HERMA SPÓŁKA JAWNA
ul. Stanisława Lenartowicza 6
34-120 Andrychów
Załącznik nr 1
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY / REKLAMACJI
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
ROLTOM TOMASZ HERMA SPÓŁKA JAWNA
sklep@roltomrolety.pl
Ja ___________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy
następujących rzeczy:_____________________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:___________________________________________________
Imię i Nazwisko Konsumenta:_____________________________________________________
Adres Konsumenta:____________________________________________________________
Podpis Konsumenta*:___________________________________________________________
*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Data: __________________________________________________
Załącznik nr 2
FORMULARZ REKLAMACYJNY
ROLTOM TOMASZ HERMA SPÓŁKA JAWNA
34-120 Andrychów
sklep@roltomrolety.pl
Ja ___________________________niniejszym informuję o wykryciu wad w
następujących produktach:______________________________________________________________
Szczegółowy opis wykrytych wad:__________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:____________________________________________________
Imię i Nazwisko Konsumenta:______________________________________________________
Adres Konsumenta:_____________________________________________________________
Podpis Konsumenta*:____________________________________________________________
*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Data: __________________________________________________